Belvedere Meridionale 2020. XXXII. évf. 04.

A lapszám szerkesztője Kiss Gábor Ferenc

Belvedere 2020. 4. szám

Tanulmányok

Szécsi Gábor: Self, Community and Language in the Network Society
DOI 10.14232/belv.2020.4.1

Kojanitz László: A történelmi interpretáció és az oral history az oktatásban
Historical interpretation and oral history in education
DOI 10.14232/belv.2020.4.2

Mezei Mónika: Teaching about the Holocaust using video testimonies – pedagogical aims and research results of the impact and efficacy of lessons
DOI 10.14232/belv.2020.4.3

Jancsákné Majzik Andrea: Az 1956-os forradalom általános iskolai tanításának tantárgy-pedagógiai tanulságai. Történelemoktatás és állampolgári nevelés életútinterjúk használatával
DOI 10.14232/belv.2020.4.4

Kovács Örs: Tankönyvkészítés kihívásai a 21. században. Egy új történelem tankönyvsorozat születése
DOI 10.14232/belv.2020.4.5

Dávid Benjámin: A videóinterjús tanórák hatásai a II. világháború középiskolai történelemoktatásában
The effects of the video interview classes the World War II in high school history teaching
DOI 10.14232/belv.2020.4.6

Szverle Szandra: A végzettség nélküli korai iskolaelhagyás okainak vizsgálata 17-64 éves személyek körében
Causes of early school leaving: questionnaire survey between 17-64 year old persons
DOI 10.14232/belv.2020.4.7

Nyerges, Ádám: The activities of the second and third Orbán governments in the first hundred days
DOI 10.14232/belv.2020.4.8

Téka

Maár Dorottya: Az idő sürget
The time is running out
DOI 10.14232/belv.2020.4.9

A. Gergely András: Öt könyv, melyeket talán mindenkinek ismernie kellene
Five books that maybe everyone should know
DOI 10.14232/belv.2020.4.10